Novinky
Nabízíme veřejnosti i studentům kurz určený všem, kdo používající německý jazyk nejenom v manažerských pozicích, ale i všem komunikujícím německy ve svém profesním životě.
Zveme všechny zájemce na pokračování cyklu bezplatných přednášek na zajímavá témata:
24. 5. Nekalé praktiky v marketingu
16. 6. Bezúplatné příjmy z pohledu zákona o daních z příjmů
30. 6. Psychologický význam barev a jejich využití v reklamě
Bližší informace zde
K další přednášce z přednáškového cyklu přijal naše pozvání pan Mgr. Martin Jelínek, pracovník střediska Probační a mediační služby.
Přednáška proběhne v pondělí 2. 5. 2016 od 15:30 v aule SVŠES.
Zveme všechny zájemce, především středoškolskou mládež, na bezplatné přednášky na témata, která by vás mohla zajímat:
5. 4. Psychologie reklamy, co je zakázáno a co je povoleno
12. 4. MBTI testy osobnosti a jejich užití v praxi
13. 4. Nekalé praktiky v marketingu
Bližší informace zde.
Výzkum pro firmy
Zaměřujeme se nejen na výuku, výzkumnou činnost, ale i na praktickou aplikaci nejnovějších vědeckých poznatků ve firmách a organizacích.
Pomůžeme Vám v oblasti řízení Vaší instituce včetně strategického řízení, provozního managementu, řízení projektů, v oblasti personalistiky, marketingu, finančního managementu a mezinárodního obchodu. Rádi pro Vás provedeme výzkum ve výše uvedených oblastech a navrhneme metodiku a postupy, které povedou ke zlepšení Vaší činnosti.
Do výzkumů zapojujeme zkušené odborníky z řad akademických pracovníků naší školy, do mapovacích fází i nadané studenty, kteří se spolupodílejí především na technicko-administrativním zpracování projektů.
V současné době řešíme výzkum pro Městskou část Prahy 8
Optimalizace sítě školských zařízení z hlediska efektivního vynakládání rozpočtových prostředků v návaznosti na prognózu demografického vývoje na území MČ Praha 8.
Právě jsme dokončili projekt pro společnost S com, s. r. o.
Návrh konzistentního a efektivního systému odměňování ve společnosti S com s.r.o. s ohledem na oborová specifika.
Dokončili jsme výzkumnou studii pro Ministerstvo financí ČR
Problematika zavádění EURA v ČR z hlediska potřeb zabezpečení komunikační kampaně zaměřené na osoby s postižením jako cílové skupiny.