Novinky
Zveme všechny zájemce, především středoškolskou mládež, na bezplatné přednášky na témata, která by vás mohla zajímat:
5. 4. Psychologie reklamy, co je zakázáno a co je povoleno
12. 4. MBTI testy osobnosti a jejich užití v praxi
13. 4. Nekalé praktiky v marketingu
Bližší informace zde.
Vážení a milí účastníci znalostní soutěže,
ve čtvrtek 25. února se uskuteční v aule SVŠES slosování úspěšných odpovědí znalostní soutěže, která proběhla na veletrhu Gaudeamus. Ti z Vás, kteří v soutěži uspěli, postupují do slosování o ceny.
Těšíme se na odpoledne strávené s Vámi.
Vážení studenti,
využijte možnost část svého studia absolvovat na zahraniční VŠ či získat odbornou praxi v zemích EU. Z programu Erasmus+ získáte finanční podporu na Váš pobyt.
Stačí mít odvahu, vybrat si cílovou zemi a vyjet.
Podmínky podnikatelské úspěšnosti inovací
Mezinárodní konference se konala v aule SVŠES, s. r. o., dne 3. listopadu 2006
Sborník a příspěvky
Předmluva ke konferenci - Ing. Lucie Marková, prorektorka SVŠES pro výzkum, vývoj a vnější vztahy
Podmínky podnikatelské úspěšnosti inovace - prof. Ing. Zbyněk Pitra, DrSc., odborný garant konference
Panely ke konferenci - prof. Ing. Zbyněk Pitra, DrSc., SVŠES, řídící konference
1. tématický okruh - Úspěšný vstup inovace na cílový trh
2. tématický okruh - Inovace, kvalita a produktivita
3. tématický okruh - Management inovačních rizik